Ett brev om romer, och om sorg och seger!
”Vi fick sju fina år tillsammans och jag har många goda minnen” säger Renata när vi lämnar kyrkan där vi inkluderat en minnesstund för Renatas man som för en vecka sedan dog i en trafikolycka, 53 år gammal. Det har gått över 30 år sedan jag första gången träffade henne. Hon tillhör en stor romsk […]
Ett brev om romer, och om sorg och seger! Läs inlägg »







