Rundbrev december 2013
Kära Vänner och Medarbetare! Nu är jag tillbaka i Rio de Janeiro efter att under sex intensiva höstveckor ha genomkorsat Sverige, 500 mil med tåg och bussar, från Värmland till Öresund, från Hisingen till Vikbolandet. Mängder med möten, återseenden och nya bekanta. Jag gläder mig över den entusiasm som finns kring Abrigo, och den fantasirikedom […]
Rundbrev december 2013 Läs inlägg »









